Ebaluazioa



I. EBALUAZIO-TAULA



IDAZLANA (TXOSTENA)
Guztira

0,04
0,06
0,08
0,1
0,5
Irizpidea
HOBETZEKO
NAHIKOA
ONGI
OSO ONGI
Kalifikazioa

Informazio iturrien kudeaketa egokia
Ikergairako informaziorik gehitzen ez duten iturriak aukeratu dira.
Informazio-iturri ez oso esanguratsuak, irizpiderik jarraitu gabe.
Ongi aukeratu dira ikergaia lantzeko aztertu beharreko informazio iturriak.
Ikerketa xederako oso esanguratsua den informazioa aukeratu da.


0,1
Iritzien eta gertaeren ezberdintzea
Nahasketa handia bi kategorien artean.
Gertaera eta iritziak ez daude behar bezala ezberdinduak.
Ongi ezberdinduak daude iritziak eta gertakariak.
Iritziak eta gertaerak oso ondo erlazionatuak.

0,1

Prozesu politikoen kausalitate-aniztasuna
Prozesu politikoen ikuspegi oso sinplea gauzatu da.
Faktore oso oinarrizkoak soilik identifikatu dira.
Prozesu politikoaren zenbait kausa identifikatu dira.
Kausalitate-anitzak ongi identifikatu dira.


0,1

Ondorioen adierazpena
Oso ondorio ahulak planteatzen dira.
Ondorioak nahiko deskriptiboak dira.
Ondorioak ondo argumentatzen dira.
Ondorioak oso arrazoituak eta funtsa handikoak dira.

0,1

Hizkuntzaren erabilpena eta lanaren egituraketa

Eskararen erabilera desegokia, lana aldiz, egituratu gabea.
Euskararen erabilera nahiko egokia, lanaren egitura ongi antolatu gabe.
Hizkuntzaren erabilera zuzena, lanaren atalak ongi bereizi daitezke.
Hizkuntzaren erabilera bikaina, egituraketa ulergarria eta sintesi lan aparta.


0,1




II. EBALUAZIO-TAULA


AURKEZPENA
Guztira

0,04
0,06
0,08
0,1
0,5
Irizpidea
HOBETZEKO
NAHIKOA
ONGI
OSO ONGI
Kalifikazioa





Aurkezpena
Egindako lana ez dute era egokian aurkeztu, eta ez dute taldekide guztiek informazioa modu landuan eman.
Egindako lana era
egokian aurkeztu
dute taldekide
guztiek. Dena den, aurkezpenak
gehiegi landu
gabea dela dirudi.
Egindako lana era egokian aurkeztu dute taldekide guztiek, multimedia modu egokian erabiliz.
Egindako lana
era erakargarrian
aurkeztu dute
taldekide
guztiek.
Gaiaren oinarri nagusiak ongi proposatzeko gai izan dira.




0,1

Aurkezpenaren
prestaketa
Ez da prestatu eta maiz ez da jarraitzen jakin.
Ez da behar bezala prestatu, batzuetan ez da ulertu.
Prestatu da, baina ez gehiegi, buruz ikasitakoa aurkeztu da.
Oso ongi prestatu da, naturaltasunez eta egoki.

0,1
Aurkezpenaren iraupena
Motzegia.
Luzeegia.
Egokia izan da.
Oso ongi neurtua.
0.1









Talde kudeaketa
Aurkezpena egin dute, baina
bakoitzak berea
soilik aurkezten
du, eta ez du
ezagutzen
besteena.

Aurkezpena ez
dago batere
orekatua.
Aurkezpena egin
badute ere, beren
arteko lana ez
dago era egokian
banaturik.
Aurkezle bakoitzak bere
lana egiten du, baina ez du
ezagutzen
besteena.
Aurkezpena ez
dago orekatua.
Aurkezpena
nahiko era
egokian egin
dute, eta
bakoitzaren
papera nahiko
ongi definitua
dago.

Hizlari bakoitzak bere lana era egokian aurkezten du.
Aurkezpena era
egokian egin
dute, eta
bakoitzaren
papera ongi
definitua dago.

Partaide
bakoitzak bere
lana era egokian
aurkezten du,
eta besteen lana ezagutzen du.






0,1




Ahoskera eta lexikoa
Ez du argi hitz egin (erdarakadak, errepikapenak...)
Nahiko argi hitz egin du, entzuleari begira, baina hizkuntz erregistroa ez du landu.
Egokia, hizkuntzaren erabilera zuzena egin da. Eduki
funtsezko
gehienak
intonazio eta
hizkuntza egokia
erabiliz adierazten ditu.
Argi hitz egiten
du, entzuleriari
begira, gai
aldaketak
azpimarratzen
ditu eta
intonazio eta
hizkuntza egoki
erabiliz, eduki
funtsezkoenak
adierazten ditu.





0,1


iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina