IDAZLANA
(TXOSTENA)
|
Guztira
|
||||
0,04
|
0,06
|
0,08
|
0,1
|
0,5
|
|
Irizpidea
|
HOBETZEKO
|
NAHIKOA
|
ONGI
|
OSO
ONGI
|
Kalifikazioa
|
Informazio
iturrien kudeaketa egokia
|
Ikergairako
informaziorik gehitzen ez duten iturriak aukeratu dira.
|
Informazio-iturri
ez oso esanguratsuak, irizpiderik jarraitu gabe.
|
Ongi
aukeratu dira ikergaia lantzeko aztertu beharreko informazio
iturriak.
|
Ikerketa
xederako oso esanguratsua den informazioa aukeratu da.
|
0,1
|
Iritzien
eta gertaeren ezberdintzea
|
Nahasketa
handia bi kategorien artean.
|
Gertaera
eta iritziak ez daude behar bezala ezberdinduak.
|
Ongi
ezberdinduak daude iritziak eta gertakariak.
|
Iritziak
eta gertaerak oso ondo erlazionatuak.
|
0,1
|
Prozesu
politikoen kausalitate-aniztasuna
|
Prozesu
politikoen ikuspegi oso sinplea gauzatu da.
|
Faktore
oso oinarrizkoak soilik identifikatu dira.
|
Prozesu
politikoaren zenbait kausa identifikatu dira.
|
Kausalitate-anitzak
ongi identifikatu dira.
|
0,1
|
Ondorioen
adierazpena
|
Oso
ondorio ahulak planteatzen dira.
|
Ondorioak
nahiko deskriptiboak dira.
|
Ondorioak
ondo argumentatzen dira.
|
Ondorioak
oso arrazoituak eta funtsa handikoak dira.
|
0,1
|
Hizkuntzaren
erabilpena eta lanaren egituraketa
|
Eskararen
erabilera desegokia, lana aldiz, egituratu gabea.
|
Euskararen
erabilera nahiko egokia, lanaren egitura ongi antolatu gabe.
|
Hizkuntzaren
erabilera zuzena, lanaren atalak ongi bereizi daitezke.
|
Hizkuntzaren
erabilera bikaina, egituraketa ulergarria eta sintesi lan aparta.
|
0,1
|
II.
EBALUAZIO-TAULA
AURKEZPENA
|
Guztira
|
||||
0,04
|
0,06
|
0,08
|
0,1
|
0,5
|
|
Irizpidea
|
HOBETZEKO
|
NAHIKOA
|
ONGI
|
OSO
ONGI
|
Kalifikazioa
|
Aurkezpena
|
Egindako
lana ez dute era egokian aurkeztu, eta ez dute taldekide guztiek
informazioa modu landuan eman.
|
Egindako
lana era
egokian
aurkeztu
dute
taldekide
guztiek.
Dena den, aurkezpenak
gehiegi
landu
gabea
dela dirudi.
|
Egindako
lana era egokian aurkeztu dute taldekide guztiek, multimedia modu
egokian erabiliz.
|
Egindako
lana
era
erakargarrian
aurkeztu
dute
taldekide
guztiek.
Gaiaren
oinarri nagusiak ongi proposatzeko gai izan dira.
|
0,1
|
Aurkezpenaren
prestaketa
|
Ez
da prestatu eta maiz ez da jarraitzen jakin.
|
Ez
da behar bezala prestatu, batzuetan ez da ulertu.
|
Prestatu
da, baina ez gehiegi, buruz ikasitakoa aurkeztu da.
|
Oso
ongi prestatu da, naturaltasunez eta egoki.
|
0,1
|
Aurkezpenaren
iraupena
|
Motzegia.
|
Luzeegia.
|
Egokia
izan da.
|
Oso
ongi neurtua.
|
0.1
|
Talde
kudeaketa
|
Aurkezpena
egin dute, baina
bakoitzak
berea
soilik
aurkezten
du,
eta ez du
ezagutzen
besteena.
Aurkezpena
ez
dago
batere
orekatua.
|
Aurkezpena
egin
badute
ere, beren
arteko
lana ez
dago
era egokian
banaturik.
Aurkezle
bakoitzak bere
lana
egiten du, baina ez du
ezagutzen
besteena.
Aurkezpena
ez
dago
orekatua.
|
Aurkezpena
nahiko
era
egokian
egin
dute,
eta
bakoitzaren
papera
nahiko
ongi
definitua
dago.
Hizlari
bakoitzak bere lana era egokian aurkezten du.
|
Aurkezpena
era
egokian
egin
dute,
eta
bakoitzaren
papera
ongi
definitua
dago.
Partaide
bakoitzak
bere
lana
era egokian
aurkezten
du,
eta
besteen lana ezagutzen du.
|
0,1
|
Ahoskera
eta lexikoa
|
Ez
du argi hitz egin (erdarakadak, errepikapenak...)
|
Nahiko
argi hitz egin du, entzuleari begira, baina hizkuntz erregistroa
ez du landu.
|
Egokia,
hizkuntzaren erabilera zuzena egin da. Eduki
funtsezko
gehienak
intonazio
eta
hizkuntza
egokia
erabiliz
adierazten ditu.
|
Argi
hitz egiten
du,
entzuleriari
begira,
gai
aldaketak
azpimarratzen
ditu
eta
intonazio
eta
hizkuntza
egoki
erabiliz,
eduki
funtsezkoenak
adierazten
ditu.
|
0,1
|
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina